Гаранции, условия за връщане и рекламация - AirTrade

Гаранции, условия за връщане и рекламация

Гаранционният срок за стоки, закупени от физически лица, е 24 месеца. При продажба към юридически лица, на всички продукти, гаранционният срок е 12 месеца. За някой стоки, гаранцията е удължена и се предоставя от производителя. В тези случаи, стоката е придружена от попълнена гаранционна карта. Във всички случи, Доставчикът признава гаранцията само при представяне на касовата бележка или фактура. В случаите, когато производителят поема гаранционно обслужване, сроковете за гаранционното обслужване се определят от съответния производител и същото се извършва от него. В тези случаи Доставчикът не осъществява и не носи отговорност за гаранционно обслужване на предлаганите в Онлайн магазина стоки. Съгласно Закона за защита на потребителите, срокът за отстраняване на повредата при рекламация е 30 дни. Важно е да съхранявате касовата бележка или фактурата за стоката, както и протокола за рекламация. Ако не потърсите стоката от ремонт в срок от един месец от уведомяване, airtrade.bg не носи отговорност за съхранението й.

 

Условия, при които рекламация може да бъде отхвърлена:

  • Липса или невалидност на гаранционни документи – касова бележка, фактура или гаранционна карта на производителя.
  • Несъответствие или липса на фабричен номер на уреда
  • Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя или на гаранционния етикет
  • Повреди, причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка от неупълномощени лица
  • Зареждане с неоригинални зарядни устройства
  • Свързване с неодобрени от производителя устройства
  • Несъответствие на лицето, вписано като потребител в гаранционната карта

Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки. „Еър Трейд Къмпани” ЕООД отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба.

За да върнете стоката или при установяване на дефект в продукта, в рамките на гаранционния срок, се свържете с нас на orders@airtradecompany.com

 

Условия за връщане

  • да бъде пocтaвeнa в opигинaлнaта нeyвpeдeнa oпaĸoвĸa oт пpoизвoдитeля нa cтoĸaтa;
  • дa нe e пoлзвaнa, както и cтoĸaтa и aĸcecoapитe ĸъм нeя и oпaĸoвĸaтa дa ca във видa, в ĸoйтo ca пoлyчeни,
  • дa нe e нapyшaвaнa цeлocттa нa пocтaвeнитe зaщитни cтиĸepи.

При връщане на стока транспортните разходи са за сметка на Клиента, като разходите се удържат от сумата, която Ползвателят е платил за покупка на стоката, освен ако Ползвателят е върнал стоката и е заплатил разходите за своя сметка. Парите за върнатата стока се възстановяват на клиента в 14-дневен срок от датата на получаване на стоката обратно при „Еър Трейд Къмпани“ ЕООД.

За упражняване правото на отказ се прилагат задължителните условия на действащото законодателство, включително по отношение на случаите, когато Потребителят няма право да се откаже от договора. Ползвателят-потребител има възможност за избор да попълни и да изпрати по електронен път чрез Уебсайта на Доставчика формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление по имейл. Формулярът може да достъпи тук.

 

“Еър Трейд Къмпани” ЕООД запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, ако е нарушено едно или повече условия за връщане на стоката.